Voorbereidingen - Reisverslag uit Maasbree, Nederland van Femke Beurskens - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Maasbree, Nederland van Femke Beurskens - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Femke

19 Februari 2015 | Nederland, Maasbree

Hee allemaal,

Nog maar heel even en dan is het zover. Eindelijk gaat mijn droom uitkomen, backpacken in Australie! Op het moment dat ik mijn reis ben gaan boeken begin december, leek het allemaal nog erg ver weg en was het nog heel onwerkelijk. Inmiddels na uren/dagen te hebben gezeten voor het uitstippelen van mijn reis, allerlei zaken te hebben geregeld en wetende dat de maand februari al weer voor de helft voorbij is komt het toch wel erg dichtbij. Over minder dan 3 weken staat het vliegtuig klaar waarmee ik naar Autralie zal vliegen. Dinsdag 10 maart gaat mijn avontuur beginnen.
Een aantal zaken zijn geregeld, enkele voorbereidingen zijn in volle gang gezet.

De zenuwen beginnen langzamerhand wel een beetje te komen, dit wil echter niet zeggen dat ik er minder zin in heb.

Liefs,
Femke

  • 19 Februari 2015 - 18:41

    Shirley:

    Spannendddd!! Ik volg dich zeker

  • 19 Februari 2015 - 18:55

    Bregje & Rob:

    Oeeeeeh spannend!

  • 19 Februari 2015 - 19:04

    Frans&katja:

    wat spannend! Weej gaon dig volgen. Groetjes van de buurtjes xxx

  • 19 Februari 2015 - 19:22

    Corné En Dini:

    Heej Femke,
    We wensen je een geweldige mooie droomreis toe, geniet er van meisje !

  • 19 Februari 2015 - 19:39

    Nel C:

    geniet nu ook vooral van de voorbereidingen! Ik ga je volgen. Groetjes Nel

  • 19 Februari 2015 - 20:06

    Geert En Mia Janssen:

    Ha Femke
    Ja nu komt het wel erg dichtbij, veel plezier met de voorbereidingen en we hopen dat je een geweldige droomreis gaat maken, we zullen je zeker volgen meid. xxx

  • 09 Maart 2015 - 20:45

    Linda Hoezen:

    Femke, heel veel plezier tijdens je trip door Australië!
    Ik ga je zeker volgen.

    Enjoy the little things♡!

    Veel liefs,
    Linda

  • 11 Maart 2015 - 13:35

    Cynthia Roos :

    Off You go Fem! ❤

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maasbree

Femke

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 553
Totaal aantal bezoekers 10406

Voorgaande reizen:

22 April 2021 - 30 Mei 2021

Costa Rica!

04 April 2021 - 19 April 2021

Aruba

07 Maart 2021 - 07 April 2021

Kenia

10 Maart 2015 - 26 April 2015

Australie

Landen bezocht: